
اتحادیه اروپا خواستار وعده های قاطع غول های فناوری…
[ad_1]
بروکسل: طبق سند کمیسیون اروپا که توسط رویترز مشاهده شده است ، فیس بوک ، بخش الفبای گوگل و سایر غول های فناوری باید قول دهند که اقدامات بیشتری برای محدود کردن درآمدزایی از اطلاعات نادرست از طریق موقعیت های تبلیغاتی انجام دهند.
مدیر اجرایی اتحادیه اروپا همچنین خواستار وجود رسانه های اجتماعی کوچکتر یا خدمات جستجو ، خدمات پیام خصوصی ، مبادلات تبلیغاتی ، ارائه دهندگان فن آوری تبلیغات ، آژانس های ارتباطی و خدمات پرداخت الکترونیکی ، سیستم عامل های تجارت الکترونیکی و سیستم های تأمین مالی / کمک های مالی برای انجام همان کار ، سند گفت.
این پیشنهاد یکی از چندین پیشنهاد برای رفع نواقص در قانون داوطلبانه اطلاعات غیرقانونی معرفی شده در سال 2018 است که گوگل ، فیس بوک ، توییتر ، مایکروسافت ، موزیلا و تیک توک برای آنها ثبت کرده اند.
در این سند آمده است: “یکی از مواردی که کد نتوانسته است به اندازه کافی پیشرفت کند ، خالص سازی اطلاعات غلط است ، جایی که تبلیغات آنلاین هنوز هم باعث تحریک گسترش اطلاعات نادرست می شود.”
کمیسیون می خواهد این سیستم عامل ها شرایط لازم برای صلاحیت و فرآیندهای بررسی محتوا را برای کسب درآمد از محتوا و برنامه های تقسیم درآمد تبلیغاتی در خدمات خود تشدید کنند تا مشارکت شرکت کنندگانی را که به طور سیستماتیک محتوایی را به عنوان اطلاعات غلط منتشر می کنند ، منع کند.
شرکت های تبلیغاتی به نوبه خود باید معیارهایی را که برای قرار دادن تبلیغات استفاده می شود شناسایی کنند و برای تأیید محل قرارگیری تبلیغات گام بردارند.
این سند همچنین از شرکت ها می خواهد تبلیغات سیاسی و تبلیغاتی را به طور واضح و مثر برچسب گذاری کنند ، آنها را به عنوان محتوای پولی متمایز می کند.
کد رفتار به روز شده همچنین برای اولین بار شاخص های اصلی عملکرد را مشخص می کند تا به مقامات اجازه دهد که آیا شرکت ها به وعده های خود عمل می کنند.
به شرکت ها تا پایان ماه سپتامبر فرصت داده می شود تا تعهدات خود را تنظیم کنند. کمیسیون کد به روز شده را در تاریخ 26 مه ارائه می دهد.
[ad_2]