
زاکربرگ از فیس بوک در مورد قوانین جدید رسانه…
[ad_1]
سیدنی: مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ هفته گذشته از قانون گذاران استرالیایی خواست تا در مورد قوانینی که باعث می شود غول های اینترنتی هزینه اخبار مطالب را بپردازند بحث کنند ، اما نتوانست آنها را متقاعد به تغییر سیاست خود کند.
زاکربرگ “روی آورد تا درباره کد و تأثیر آن در فیس بوک صحبت کند” و بحث سازنده ای که هفته گذشته بین جاش فریدنبرگ ، خزانه دار میلیاردر استرالیایی در رسانه های اجتماعی و پاول فلچر ، وزیر ارتباطات ، دنبال شد.
فریدنبرگ بدون ارائه جزئیات بیشتر در مورد این دیدار ، گفت: “نه ، مارك زاكربرگ من را متقاعد نكرد كه اگر این همان چیزی است كه شما می پرسید ، عقب نشینی كنم.”
سخنگوی فیس بوک در استرالیا گفت مدیران شرکت به طور منظم در مورد موضوعات مختلف با سهامداران دولت دیدار می کنند.
وی گفت: “ما به طور فعال با دولت استرالیا درگیر می شویم تا چارچوبی را برای حمایت از اکوسیستم خبری استرالیا ایجاد کنیم.”
استرالیا قصد دارد قانونی را برای مجبور کردن فیس بوک ، بزرگترین پلتفرم رسانه های اجتماعی جهان و غول جستجوی اینترنتی گوگل برای مذاکره در مورد پرداخت به شرکت های رسانه ای که محتوای آنها بازدید کننده به وب سایت هایشان را تحریک می کند ، معرفی کند. اگر طرفین نتوانند در مورد پرداخت به توافق برسند ، داوری كه از طرف دولت منصوب می شود هزینه ها را برای آنها تعیین می كند.
فیس بوک و گوگل با “کد مذاکره رسانه ای رسانه” مخالف هستند و علیه آن کمپین های عمومی انجام می دهند. گوگل تهدید کرده است که موتور جستجوی خود را از استرالیا پس خواهد گرفت ، در حالی که فیس بوک هشدار داده است که در صورت ادامه قوانین ، استرالیایی ها را از اشتراک مطالب خبری در سایت خود متوقف می کند.
در تحقیق سنا از لایحه برنامه ریزی شده این ماه ، مدیران محلی دو شرکت با برنامه هایی که از دشوارترین در جهان در برخورد با تأثیر مالی شرکت های اینترنتی جهانی در رسانه های محلی تحت تأثیر کاهش درآمد است ، مخالفت کردند. .
فریدنبرگ به ABC گفت: “به ما گفته شد كه اگر با این كار ادامه دهیم ، اینترنت را می شكنیم.”
“آنچه من می دانم این است که تجارت رسانه باید هزینه محتوا را بپردازد.”
[ad_2]