
محققان CDC شواهد اندکی در مورد مدیریت عفونت COVID-19…
[ad_1]
رویترز: محققان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) روز سه شنبه (ژانویه) گفتند: مطالعات در ایالات متحده و خارج از کشور شواهد کمی نشان داده است که مدارس عفونت COVID-19 را گسترش می دهند و “راهی رو به جلو” به کلاس های خصوصی است. . 26)
خطر ابتلا به COVID-19 در مدارس و اجازه دادن به شهریه شخصی یا پایبندی به کلاسهای آنلاین موضوع داغ بحث در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده است.
محققان گفتند اگرچه برخی شواهد از انتقال به مدرسه وجود داشت ، “غلبه شواهد موجود از ترم پاییز مدرسه اطمینان بخش بود.” قطعه نظر در مجله شبکه انجمن پزشکی آمریکا (JAMA).
“از آنجا که بسیاری از مدارس در برخی از مناطق ایالات متحده و همچنین در سطح بین المللی برای یادگیری شخصی باز هستند ، موارد مربوط به COVID-19 گزارش شده است ، اما شواهد کمی وجود دارد که مدارس به طور قابل توجهی در افزایش انتقال از جامعه کمک کرده اند” CDC گفت.
بخوانید: نظر دهید: معلمان از قبل شغل جدیدی دارند. مدارس بعد از COVID-19 دیگر هرگز عادی نخواهند شد
در مقطع لیسانس و سالخوردگان برای شیوع ویروس کرونا در دبیرستان روزولت – از ابتدای تحصیلات دانشگاهی ، پنجشنبه ، 15 اکتبر 2020 ، در یونکرز ، نیویورک ، از تلفن های هوشمند و تبلت ها برای انجام کلاس شیمی خود استفاده می کنند (AP Photo / Mary Altaffer)
نویسندگان بخشی از مطالعه CDC جدید را در مورد مدارس ویسکانسین ذکر کردند ، جایی که ماسک دانش آموزان در آنها بالا بود. بروز COVID-19 در 17 مدرسه ابتدایی 37 درصد کمتر از جامعه جامعه بود ، و هیچ عفونت ناشی از مدرسه در بین کارکنان نداشت.
ایمی فالک ، نویسنده مطالعه ، از بیمارستان ها و کلینیک های آسپیروس ، گفت: “با توجه به یافته های مجموعه داده های ما ، با اقدامات احتیاطی مناسب مانند فاصله گرفتن و پوشاندن صورت ، به نظر می رسد که کارکنان مسن تر مدرسه احتمالاً نتیجه گیری از COVID-19 را در کلاس ندارند. در پاسخ به یک ایمیل.
محققان CDC در جاما گفتند که تعطیلی مدارس می تواند بر پیشرفت تحصیلی ، سلامت روان و دسترسی به خدمات اساسی تأثیر بگذارد.
آنها گفتند كه اقدامات كاهش دهنده مانند استفاده ماسك جهاني ، فاصله اجتماعي و تهويه كليدي براي جلوگيري از عفونت است.
معلم کلاس اول ، مگان گارنر-جونز به دانش آموزانی آموزش می دهد که از راه دور و به صورت شخصی در هنگام شیوع ویروس کرونا در مدرسه 16 ، سه شنبه 20 اکتبر 2020 ، در یونکرز ، نیویورک شرکت می کنند. (عکس AP / مری آلتافر)
محققان گفتند ، در مطالعه ویسکانسین ، تنها هفت مورد از 191 مورد (3.7٪) که در بین 5،530 دانش آموز و کارمندان از 31 آگوست تا 29 نوامبر سال گذشته شناسایی شده اند ، مربوط به ثبت نام در مدارس بوده اند که همگی دانش آموزان بوده اند.
فاصله اجتماعی لازم بود و ماسک پوشیدن بیش از 92 درصد گزارش شده بود. کلاسها در گروههای ثابت برگزار می شد ، ناهار و کلاسها در خانه بود.
بخوانید: نظر دهید: انقلاب آموزشی COVID-19 – جایی که انتقال به فضای دیجیتال تنها نیمی از جنگ است
با این حال ، بر اساس مطالعه ویسکانسین که در گزارش هفتگی CDC درمورد بیماری و مرگ و میر منتشر شده است ، هیچ غربالگری سیستماتیک COVID-19 در مدارس یا جامعه انجام نشده است و استفاده از ماسک دانش آموزان فقط توسط چند معلم شناسایی شده است.
محققان دریافتند این ویروس در طی دوره مطالعه در جامعه اطراف بسیار گسترده است ، از 7٪ تا 40٪ آزمایشات COVID-19 Wood County نتایج مثبتی را نشان می دهد.
فراوانی COVID-19 در میان دانش آموزان و کارکنان در مطالعه به 3،453 مورد در هر 100،000 در مدارس در مقابل 5466 در 100،000 در جامعه گسترده تر ترجمه شد.
این را بنویسید: پوشش جامع ما درباره شیوع ویروس کرونا و توسعه آن
دانلود برنامه ما یا برای آخرین به روزرسانی در مورد شیوع ویروس کرونا در کانال تلگرام ما مشترک شوید: https://cna.asia/telegram
[ad_2]