
نظر: افزایش بهره وری سوخت همراه با ارتقا وسایل…
[ad_1]
آربور ، میشیگان: رئیس جمهور آمریكا ، جو بایدن اهداف بلند پروازانه ای را برای جلوگیری از تغییر اوضاع و سرمایه گذاری در اقتصاد تمیزتر ایالات متحده پیشنهاد كرده است.
یکی از بخشهای مهم حمل و نقل است که 28٪ از انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده را تولید می کند – بیش از برق یا صنعت.
تغییر از وسایل نقلیه بنزینی و دیزلی به وسایل نقلیه الکتریکی یک استراتژی اصلی برای رسیدگی به سهم حمل و نقل در گرم شدن کره زمین است. ناظران صنعتی انتظار دارند سرمایه گذاری های کلان فدرال در ایستگاه های شارژ و اعتبارات مالیاتی اتومبیل های برقی انجام شود.
بخوانید: نظر دهید: وسایل نقلیه الکتریکی در سنگاپور – هزینه اعتیاد به مواد مخدره چقدر است؟
اما همانطور که دستورالعمل روز آب و هوا و محیط زیست بایدن تصدیق شده است ، صرفه اقتصادی بیشتر وسایل نقلیه بنزینی یک اولویت بالاتر است.
تحقیقات من بر روی مسائل انرژی ، از جمله حمل و نقل و تغییرات آب و هوایی متمرکز است. من معتقدم که اگرچه خودروهای الکتریکی مهم هستند ، اما این انتشار از کل ناوگان است – که به معنی وسایل نقلیه از هر نوع و اندازه ای است – که در نهایت برای آب و هوا مهم است.
ماشین ها برای مدت طولانی در جاده ها باقی می مانند ، بنابراین عدم توانایی در کاهش مناسب میزان انتشار بنزین در سال جاری ، جو را با بیش از حد دی اکسید کربن (CO2) برای سالهای زیادی بار آورده است.
بخوانید: نظر دهید: دادن قول ها قسمت ساده ای بود ، اما تا رسیدن به صفر صفر گازهای گلخانه ای راه طولانی است
ماشین های الکتریکی در متن
کانون توجه خودروهای برقی می تواند در بحث در مورد چالش آب و هوای خودرو از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
رهبری تسلا در برق رسانی سهام خود را به سطح بالاتری رسانده است. جنرال موتورز این خبر را با اعلامیه EV های جدید در حال ساخت اعلام کرد و همه خودروسازان بزرگ در سراسر جهان از قبل برنامه های بلند پروازانه ای دارند.
FILE PHOTO: آرم جنرال موتورز در سومین نمایشگاه بین المللی صادرات چین (CIIE) در شانگهای ، چین ، 5 نوامبر 2020 مشاهده شد. REUTERS / Aly Song / عکس پرونده
حتی پس از در نظر گرفتن میزان انتشار ناشی از تولید برق برای تأمین انرژی آنها ، تحقیقات نشان می دهد که وسایل نقلیه الکتریکی به وضوح مزایای زیست محیطی را فراهم می کنند. آنها نسبت به اتومبیل های بنزینی آلاینده های کمتری در ایجاد تغییرات آب و هوایی و مه دود منتشر می کنند.
و از آسیب های زیست محیطی مرتبط با حفاری نفت ، تبدیل آن به بنزین و انتقال آن به جایگاه های سوخت جلوگیری می کنند.
به همین دلایل ، اما به خصوص به دلیل نقش کلیدی اتومبیل های الکتریکی در کاهش کربن ، کالیفرنیا در تلاش است تا سال 2035 به ماشین های جدید و کامیون های سبک فروخته شده در این ایالت احتیاج داشته باشد.
بیش از ده ایالت دیگر در کالیفرنیا استراتژی های ماشین تمیز را اتخاذ می کنند. ماساچوست اخیراً برنامه خود را برای ممنوعیت فروش اتومبیل های سواری جدید بنزینی تا سال 2035 اعلام کرد.
بخوانید: نظر دهید: وسایل نقلیه الکتریکی سنگاپور را تسخیر می کنند. اما آنچه در ابتدا باید اتفاق بیفتد اینجاست
با این حال ، خودروهای الکتریکی هنوز به تأثیر خالص قابل اندازه گیری در کاهش CO2 نزدیک نیستند. طبق گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) در مورد روند خودرو ، حتی زمانی که اتومبیل های الکتریکی سهم بازار را کسب کرده اند ، پیشرفت در کاهش کربن متوقف شده است.
چرا؟ محبوبیت فزاینده وانت ها و SUV ها با مصرف سوخت بالا.
در واقع ، داده های EPA نشان می دهد که تا به امروز ، انتشار بیشتر از بازار به سمت وسایل نقلیه بزرگتر و قدرتمندتر سوق پیدا می کند و احتمال کاهش CO2 در وسایل نقلیه الکتریکی را با 5 برابر کاهش می دهد.
بخوانید: نظر دهید: ساخت خودروی سنگاپور به چه چیزی نیاز دارد؟
نقش استانداردهای اتومبیل پاک
ارزیابی این رمز و راز به درک چگونگی عملکرد استانداردهای فدرال ایالات متحده برای خودروهای تمیز کمک می کند. این مقررات استانداردهای اقتصاد سوخت متوسط شرکت (CAFE) را با استانداردهای انتشار گازهای گلخانه ای ترکیب می کند.
این دو قانون با هم هماهنگ هستند زیرا در اتومبیل هایی که مایل بیشتری در هر گالن می گیرند ، میزان انتشار CO2 کمتری وجود دارد.
عکس: یک لوله اگزوز ماشین در خیابانی در برلین ، آلمان ، 22 فوریه 2018 نشان داده شده است. REUTERS / Fabrizio Bensch
هر دو نوع این استاندارد بر اساس کل ناوگان برای سازندگان خودرو اعمال می شود. بنابراین ، هنگامی که تولیدکنندگان خودرو فروش خودروهای الکتریکی و سایر وسایل نقلیه با عملکرد بالا را افزایش می دهند ، می توانند تعداد بیشتری SUV و پیکاپ کم مصرف را به فروش برسانند ، در حالی که میانگین محدودیت های انتشار گازهای گلخانه ای را در ناوگان خود برآورده می کنند.
در نتیجه ، هر EV اضافی فروخته شده منجر به کاهش خالص CO2 به عنوان یک کل نمی شود. در حقیقت ، از آنجایی که اتومبیل های الکتریکی طبق استانداردها اعتبار اضافی دریافت می کنند ، فروش اتومبیل های الکتریکی نیز در حال حاضر باعث افزایش متوسط آلاینده ها برای ناوگان می شود و به سطحی کمی بالاتر از میزان بدون ترکیب اتومبیل های الکتریکی رسیده است.
تولیدکنندگان خودرو همچنین از مقررات انعطاف پذیری مندرج در مقررات استفاده می کنند. به عنوان مثال ، استاندارد یک شرکت وقتی وسایل نقلیه خود را افزایش دهد ضعیف می شود.
علاوه بر این ، وسایل نقلیه طبقه بندی شده به عنوان کامیون سبک – از جمله چهار چرخ متحرک و SUV های بزرگ ، و همچنین وانت و وانت – از استانداردهای پایین تری نسبت به طبقه بندی شده به عنوان خودرو پیروی می کنند.
بخوانید: نظر دهید: آیا COVID-19 عاشقانه سنگاپور با اتومبیل را تحت الشعاع قرار می دهد؟
علی رغم این انعطاف پذیری نظارتی ، خودروسازان برای تضعیف استانداردهای خودروی پاک که توسط دولت اوباما ایجاد شده است ، دولت ترامپ را تحت فشار قرار داده اند.
در پاسخ ، دولت ترامپ مقررات را در سال 2020 نقض کرد. رئیس جمهور بایدن به آژانس های فدرال دستور داد که در این مورد تجدید نظر کنند ، اما تاکنون ضعف استانداردهای موجود به معنای پیشرفت کمی در کاهش کربن است.
وعده های واقعی یک تعهد قانونی را می طلبند
تولیدکنندگان اتومبیل در حال پی بردن به اهمیت آینده برق هستند. بیشتر تولیدکنندگان بزرگ خودرو متعهد شده اند تعداد فزاینده ای از اتومبیل های برقی را در بازار عرضه کنند.
با این حال ، خودروهای الکتریکی هنوز هم با موانع زیادی در استفاده گسترده روبرو هستند ، از جمله برچسب های بالاتر و راحتی کمتر برای بسیاری از مصرف کنندگان.
عکس: اتومبیل های الکتریکی تسلا مدل X باتری های خود را در 13 نوامبر 2019 در برلین ، آلمان شارژ می کنند. REUTERS / Fabrizio Bensch / پرونده عکس
حتی وقتی قیمت اتومبیل های برقی کاهش می یابد ، دامنه رانندگی افزایش می یابد و ایستگاه های شارژ گسترش می یابد ، زمان لازم برای شارژ اتومبیل های برقی به عنوان یک مانع باقی می ماند. بنابراین مشخص نیست که آیا مسیرها برای انتقال سریع به آینده کاملاً الکتریکی در صنعت خودرو آماده هستند یا خیر.
تصویب استانداردهای خودروی پاک که هر ساله سختگیرانه تر می شوند و تولیدکنندگان را ملزم به کاهش انتشار CO2 از تمام وسایل نقلیه می کنند ، اطمینان حاصل می کند که وعده های فناوری به کاهش واقعی انتشار تبدیل می شوند.
این رویکرد در قلب استانداردهای دولت اوباما در سال 2012 است که در اصل برای دستیابی به تقریباً 5 درصد کاهش سالانه در میزان انتشار CO2 از ناوگان جدید طراحی شده است.
بخوانید: نظر دهید: جو بایدن در لحظه اساسی برای اقدام در زمینه آب و هوا ، دفتر را به دست می گیرد. می توانید تحویل دهید؟
به نظر می رسد برخی از تولیدکنندگان خودرو می خواهند از هرگونه تعهد جدی برای کاهش قابل توجه آلایندگی جلوگیری کنند. جنرال موتورز به طور علنی برنامه های خود را برای EV اعلام کرده است ، اما این شرکت در مورد بازگرداندن استانداردهای قوی برای خودروهای پاک سکوت کرده است.
در مقابل ، فورد ، هوندا ، بی ام و و فولکس واگن با کالیفرنیا همکاری می کنند تا طرحی متناسب با نیازهای حفاظت از آب و هوا تهیه کنند.
بخوانید: نظر: نظر: ما باید در مورد اینکه چگونه ریاست جمهوری دونالد ترامپ یک فاجعه کامل نبود صحبت کنیم
استانداردهای سختگیرانه تر لازم است
من می گویم که برای جبران زمان از دست رفته و رساندن ناوگان به مسیر صفر کربن ، حتی استانداردهای سختگیرانه تری نیز لازم است.
اگرچه این دلیل خوبی برای استانداردهای ضعیف نیست ، اما خودروسازان وقتی به علاقه کم بازار به خودروهای تمیزتر اشاره می کنند کاملاً موجه هستند. تقاضای مصرف کننده برای خودروهای کارآمدتر با افزایش قیمت بنزین در حال رشد و کاهش است ، اما به طور مداوم نیاز به کاهش انتشار CO2 وجود دارد.
اگرچه گروه های سبز و سیاستمداران ذهن سبز تلاش زیادی برای تبلیغ اتومبیل های برقی انجام داده اند ، اما تلاش قابل مقایسه ای برای تشویق مصرف کنندگان به انتخاب وسایل نقلیه با بنزین سبز وجود ندارد. این یک لینک در استراتژی ماشین پاک وجود ندارد.
بخوانید: نظر دهید: تولید خودرو به سادگی با روندهای آینده منطبق نیست
به طور خلاصه ، به منظور كاهش زودتر كربن اتومبیل ، ضروری است كه به طور قابل توجهی اقتصاد سوخت اتومبیل های بنزینی را بهبود بخشیم ، كه هنوز در سالهای آینده فروخته خواهد شد. این امر خصوصاً در مورد پیکاپ ها و SUV ها که بیشترین میزان انتشار ناوگان را تشکیل می دهند ، صادق است.
از این گذشته ، کل انتشار گازهای گلخانه ای از کل بازار وسایل نقلیه برای این سیاره بسیار مهمتر از توخالی های سبز است که در کانون توجه قرار دارند.
به یک متخصص انرژی گوش دهید که در مورد امکانات کربن زدایی در بخش حمل و نقل توضیح می دهد:
جان دسیکو استاد افتخاری دانشگاه میشیگان است. این نظر اولین بار ظاهر شد در مکالمه
[ad_2]