
نظر: بیش از حد بسیاری از اتاق های اجتماعات…
[ad_1]
اظهار نظر
اظهار نظر
پیلیتا کلارک از فایننشال تایمز می گوید ، شرکت هایی که بیشتر در معرض خطرات گسترده زیست محیطی ، اجتماعی و مدیریتی هستند اغلب مدیرانی با تجربه در ESG ندارند.
سالن اجرایی خالی (عکس از پرونده: دفتر کار)
لندن: چندی پیش ، من خودم را در یک مکالمه ویدیویی با گروهی از تاجران دیدم ، جایی که شخصی که زمانی یک شرکت بسیار بزرگ را اداره می کرد حرف غیرمنتظره ای زد.
وی فاش كرد كه در یك نظرسنجی از اتاق های جلساتی كه وی یافته بود تنها 7٪ اعضای هیئت مدیره “دارای شرایط آب و هوایی” هستند ، بدین معنا كه آنها از تغییرات اقلیمی آگاهی کافی دارند تا بفهمند كه این چطور می تواند بر مشاغل آنها تأثیر بگذارد.
وقتی او این حرف را زد ، صداهایی وجود داشت ، اما جای تعجب نیست.
بر اساس مطالعه جدید مرکز تجارت پایدار در دانشگاه نیویورک ، فقدان تخصص آب و هوا در بعضی از مناطق در واقع بدتر است.
شکاف استارک
هنگامی که محققان وی در زندگی نامه 1178 عضو هیئت مدیره 100 شرکت بزرگ آمریکایی تداخل کردند ، حدس بزنید که چه تعداد مدیرعامل دارای تجربه خاص آب و هوایی هستند؟
سه. این 0.2٪ از کل است و فقط 6٪ آنها تجربه زیست محیطی گسترده تری دارند.
در زمانی که تقاضای سرمایه گذاران برای اقدامات اقلیمی گسترش می یابد ، این ارقام نشان دهنده تفاوت فاحش بین آنچه شرکت ها در مورد کاهش انتشار کربن می گویند و آنچه که در واقع انجام می دهند ، است.
بخوانید: نظر دهید: دادن قول ها قسمت ساده ای بود ، اما تا رسیدن به صفر صفر گازهای گلخانه ای راه طولانی است
آنچه گفته می شود حیرت انگیز است. از ابتدای سال 2020 ، تعداد بزرگترین شرکتهای تولید خالص انتشار صفر برابر با حداقل 1500 برابر شده است.
با این حال ، تعداد بسیار کمی از شرکت ها برنامه ای دقیق برای دستیابی به این اهداف دارند ، که با توجه به شرایط صلاحیت اقلیم در اتاق هیئت مدیره تعجب آور نیست.
مشکل به رسمیت شناخته شده است
اگر گرم شدن کره زمین مشکلی برای شرکتها ایجاد نکند ممکن است این مهم نباشد.
هنوز هم ، طبق گزارش اخیر Deloitte – با وجود بیماری همه گیر ، که انتظار می رود چنین نگرانی هایی را به پس زمینه بکشاند ، مدیران جهانی تغییرات آب و هوایی را جدی ترین تهدید عمومی برای تجارتشان طی دهه آینده می دانند.
لری فینک ، مدیر عامل BlackRock ، در 26 سپتامبر 2018 در مجمع جهانی تجارت بلومبرگ در نیویورک حضور دارد (عکس: REUTERS / Shannon Stapleton)
همانطور که لری فینك از BlackRock هفته گذشته گفت: “در ماه مارس ، عقل متعارف این بود كه این بحران توجه را از آب و هوا منحرف می كند. اما عکس این اتفاق افتاد و توزیع مجدد سرمایه حتی سریعتر از آنچه انتظار داشتم سرعت گرفت. “
به گفته وی ، سرمایه گذاران متقابل و معامله در بورس بین ژانویه و نوامبر سال گذشته 288 میلیارد دلار در دارایی های پایدار سرمایه گذاری کردند که تقریباً دو برابر کل کل سال 2019 است.
این یک آبجو کوچک در بازار سرمایه گذاری جهانی به ارزش تریلیون دلار است و BlackRock خود به آرامی کلمات خود را با اقدامات تغییر اقلیم ترکیب می کند.
اما آقای فینک به درستی می گوید که “هیچ شرکتی وجود ندارد که مدل کسب و کار آن به شدت تحت تأثیر گذار به اقتصاد خالص صفر قرار نگیرد”.
بخوانید: نظر دهید: نجات جنگل دوور و وضعیت برنامه ریز شهر در سنگاپور
بدون تغییر علائم
این یکی از دلایلی است که من شک دارم که سطح وحشتناک بی سوادی آب و هوایی امروز در اتاق جلسات ادامه یابد.
نظرسنجی پنل متخصصان NYU بر اساس شرح حال مدیران برای سال 2018 است ، و نویسنده اصلی ، پروفسور Tensy Whelan ، هفته گذشته به من گفت که از آن زمان هیچ نشانه ای از تغییر قابل توجه مشاهده نکرده است.
اما او هنوز امید داشت ، تا حدی به دلیل آنچه در گروههایی مانند ExxonMobil اتفاق می افتاد.
هفته گذشته ، مشخص شد که گروه نفت پس از گفتگو با فعالان سرمایه گذار ، در حال بررسی تغییرات در هیئت مدیره است ، که گفت: برای قرار دادن شرکت در یک پایه مالی پایدارتر ، نیاز به یک تازه سازی است.
آرم شرکت اکسون موبیل در تاریخ 30 دسامبر 2015 بر روی مانیتور بالای کف بورس اوراق بهادار نیویورک در نیویورک نمایش داده می شود. (عکس پرونده: رویترز)
نقطه تایپ وارد شده است
لرزش در اتاق هیئت مدیره احتمالاً به همین جا ختم نمی شود. تحقیقات پروفسور ویلان همچنین نشان می دهد که شرکت هایی که بیشتر در معرض خطرات گسترده زیست محیطی ، اجتماعی و مدیریتی هستند ، اغلب مدیرانی با تجربه در ESG ندارند.
با این وجود هیئت مدیره با فشار فزاینده ای روبرو هستند تا بتوانند در مورد مسئله مهم دیگری از زمان ما و همچنین تغییرات آب و هوایی اقدام کنند: نابرابری اجتماعی.
COVID-19 سالها در جنگ علیه فقر به دست آورد و همه گیری همه گیر بود.
بخوانید: نظر: واکسن ها به عنوان یک استراتژی خروج از بیماری همه گیر فروخته شده اند
این یکی از دلایلی است که گروه کالاهای مصرفی Unilever به تازگی نوع جدیدی از هدف خود را اعلام کرده است: تا سال 2030 ، این سازمان می گوید که فقط با تأمین کنندگانی که نگهداری یا درآمد خود را پرداخت می کنند ، سروکار خواهد داشت.
لینا نایر ، مدیر منابع انسانی یونیلور گفت: “تا آنجا که به تغییر اقلیم مربوط می شود ، نقطه عطف آن اتفاق افتاده است.” شرکت ها می دانند که باید اقدام کنند. وی افزود ، اما COVID-19 فاصله بین فقیر و غنی را بیش از حد گسترده ساخته است تا نادیده گرفته شود.
ما برای تعهدات بیشتر و بیشتر به مشاغل نیاز داریم.
فکر می کنم حق با اوست. اما بسیاری از این شرکت ها به مشاوره ای نیاز دارند که می داند چه نوع اقدامی را انجام دهد.
[ad_2]